środa, 5 października 2011

M3

Od zawsze wszystkie modele serii M były zapowiedzią dynamiki i sportowego uosobienia. Mocny i dynamiczny silnik oraz luksusowe wykonanie wnętrza sprawiły że seria M stała się wzorem na sportowych aut. Dwudrzwiowe, ospojlerowane coupe z 19 calowymi felgami emanuje agresją już z samego wyglądu. Jednak mimo tego może świetnie pełnić rolę rodzinnego samochodu. Cztery komfortowe miejsca i 400 litrowy bagażnik sprawiają że niedzielny biwak z rodziną nie jest problemem.

Prowadzenie
M3 posiada pięknie brzmiący 420 KM silnik. dodatkowo dwie rury wydechowe idealnie podkreślają jego drapieżność. po pierwszych 5 sekundach osiągamy 100 km/h, po kolejnych 9 sekundach na liczniku mamy już 200 km/h. Samochód prowadzi się wyjątkowo pełnie i łatwo dzięki elektronice w którą jest bogato wyposażony. Efekt wciskania w fotel znika przy ok 250 km/h ale odradzam wyłączania wtedy ESP. Bez tego pędzona na tylną oś M3 robi się strasznie brutalna. 6 stopniowa skrzynia delikatnie przechodzi z biegu na bieg, charakteryzuje się niskimi skokami. M3 ma bardzo dobre osiągi i rewelacyjne hamulce ale niestety twarde resorowanie.

Komfort
M3 jest stylizowany na sportowe auto a więc nie mamy po co szukać w nim delikatnego pochłaniania nierówności na jezdni. Oczywiście jest możliwe zamontowanie systemu EDC który będzie zmieniał nastawy amortyzatorów ale to wydatek ok 8-9 tyś. Elektrycznie podgrzewanie przednich foteli też niestety nie jest w standardzie i trzeba za tą wygodę dopłacić.

Spalanie
w mieście                         17/100
poza miastem                     9/100
średnie                             12/100
pojemność zbiornika           63 l






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz